söndag 17 mars 2013

Idag....

Idag har vi firat sonen som fyllde 30 år för två veckor sedan. Varför det blev firande idag beror på att det varit sportlovsvecka och många i hans familj varit i fjälls. Det blev kalas med italiensk buffe hemma i hans nya lägenhet. Han har en jättefin lägenhet med gångavstånd från hans jobb i ett lugnt och fint bostadsområde.
Ikväll så har jag bevakat fler "Leva lite längre tallrikar" eller ostrontallrikar som dom kallas på tradera som jag ska fördela mellan hem och fjällstugan
Och snart så blir det mitt favoritprogram på TV, som jag inte vill missa och som är spårlöst, och som adoptivförälder så skulle jag gärna vilja finna sonens familj, men ännu har jag inte sett någon som hittat sina biologiska föräldrar i Etiopien som sonen kommer ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar