tisdag 30 april 2013

Första målningsvarvet.....

När det går så otroligt dåligt att sy och hitta rättsfall så får jag ägna mig åt något annat, som till exempel målning av en liten dörr. Första målningsvarvet är gjort och jag ska erkänna att jag just nu lider av något som liknar förvaringshysteri och gör allt för att få någon sort kontroll.
Dörren hör till det här skåpet som jag har böcker och lite vävaterajler i.
Jag gillar öppna hyllor, då jag får en överblick över vävgarner och annat som hyllan jag har på övervåningen.
Och då det går bra att måla, så ska jag gå upp i garaget och slipa lådan som ska bli förvaring för saker som hör till bandvävning.

1 kommentar:

  1. Oj, vilken underbar ordning du har. o så är det så vackert oxå.
    Önskar jag hade din energi- o FÖRMÅGA!!!!
    kram Monika

    SvaraRadera