lördag 11 augusti 2012

En spegel till toan!

Igår ringde en god vän och undrade om jag ville ha några bomullsgardiner att klippa upp till mattrasor. Jag lyckades få igång sämre bilen och åkte dit. Under kaffestunden visade jag henne vår nya uteskita på mobilen.   Hon sa att om hon någonsin skulle få ett utedass så skulle hon sätta in en spegel som dom hade på sitt lilla loppis som dom skulle sluta med. Hon erbjöd mig att köpa spegeln till vårt nya utedass, och jag blev genast förälskad i den vackra handgjorda spegeln.
Så nu när vårt vackra utedass blir verklighet så passar den vackra spegeln in på skitan som jag ska måla vit inuti och väva handdukar och en liten matta som passar till spegel, handukar och vita innerväggar.

Och snart så kommer maken med toabyggsatsen över vattnet hit till ön. Det är så härligt när en dröm blir verklighet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar