tisdag 10 april 2012

Ett dödsbud!

Jag fick ett sms från dottern som meddelade att min exsvåger ringde och berättade att hans hustru (min exsvägerska) hade somnat in för gott. Jag blir så ledsen för hon har varit en trevlig person som jag tillbringat många somrar med. Åren går fort och det var just dagens datum som min mamma somnade in för 13 år sedan.

Samtidigt känner jag hur skört livet är och vi måste leva livet medan vi kan. Det jag upplever är att åren går så fort och det är tur att vi inte vet något om framtiden och när den nästa av oss ska ska sluta sitt jordeliv.

1 kommentar:

  1. Så sant du skriver.
    Jag går själv och försöker njuta av mina föräldrars sista tid. 89 o 91 år. Jag ser åldern ta dom. Med bävan ser jag tiden an, men försöker njuta av bonustiden.
    Tiden har sin gång.
    Kram Monika

    SvaraRadera